onsdag 4 februari 2009

Blir GALEEEN!

Jag vill vara frisk nu, jag hatar verkligen att vara sjuk (precis som att någon skulle gilla det). Varit på VC, hade 77 i crp men han trodde ändå att det var virus så jag skulle tillbaka på fredag om jag inte blivit bättre. Jag har i alla fall ätit middag som min underbara sambo gjort. Pannbiff, potatis och sås blev det, supergott. Köpt mig några apelsiner som jag fått dille på också. Mina barn vet verkligen på vilka knappar som mde ska trycka på för att bli vansinig nu när jag är sjuk. Tex hoppa i sängen bredvid mig fast de vet att det är förbjudet att hoppa i sängen. Sedan är det väldigt roligt att retas med varandra så än den ene än den andra skriker hela tiden. Nej tålamod, det har jag inget just nu. Nu ska jag försöka vila mig en stund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar