onsdag 16 september 2009

Motion!

Nu har jag börjat motionera lite i alla fall. Utav 9 dagar har jag varit ute och gått 8 dagar. Och så har det blivit några långrundor på cykel också. På fredag ska jag köpa gymkort, vi får väl hoppas att jag tycker det är kul. Men som vanligt när jag börjar komma igång så börjar jag få ont i halsen och börjar bli förkyld. Vi får hoppas att det bara stannar vid det och inte blir värre.

Imorgon så ska Per operera sitt knä. Han ska åka dit med buss och eventuellt taxi hem. Jag hade aldrig klarat att åka själv, jag är så larvig. Men han tycker inte att det är så stor grej. Hoppas det går bra bara. Får väl passa upp på honom lite extra imorgon :).

1 kommentar:

  1. Men ska du köpa gymkort innan du vet om du gillar det? är det inte bättre å testa ett par gånger så kan du ju köpa ett kort sen =) onödiga pengar annars kanske..(ursäkta att jag lägger mig, men ett tips bra)
    Ang. Per, jag skulle heller aldrig vågat åka själv. Jobbigt ju, å må illa när man vaknar å allt, uscha!
    Kram kram

    SvaraRadera