fredag 23 oktober 2009

Hektisk dag!

Idag har jag jobbat, var ledig i måndags istället för idag. Efter jobbet åkte jag och William till Vimmerby för att hämta marsipan och kaninbur. Lite annat passade vi också på att göra. När vi kom hem så gjorde jag och Emmelie tårta. Två timmar tog det, bildbevis här nere :). Sedan kom Angelica och Camilla in en sväng och spelade canasta, jättekul kortspel. Sedan så gjorde jag iordning kaninens nya bur och flyttade in honom för vintern. Vi åkte sedan och handlade och fixade lite mat, lite kvällsmat. Nu håller Per på att läsa saga för William, det blir en sen kväll för honom. Morgondagen ser ungefär lika hektisk ut :).




Emmelies tårta.....




Min tårta..............................

2 kommentarer:

  1. Shit vilka fina tårtor! börjar bli konkurens op gatan ;)
    Har Emelie spritsat på sidorna eller vad är det för något? Ni köpte alltså färdigfärgad marsipan? Ska ju snart oxå göra tårta, borde nog börja planera inför det snart... :S
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Ett stort GRATTIS på födelsedagen Ulle!!!

    Du va ju visst jätteduktig, men långtråkigt är det ju inte! Det är ju jätteskoj! =))
    Men hur långt innan måste man beställa på Vibako då? Kram!

    SvaraRadera