tisdag 6 april 2010

Denna dag!

Idag så började dagen med sovmorgon, vi gick upp kl halv tio. Vi åt lite frukost och sedan åkte Sabine till en kompis. William och jag åkte och handlade och sedan tog vi en långpromenad. 7 kilometer blev det, William satt mest i vagnen för han var för trött för att gå sa han :). Efter promenaden gick vi till mamma och drack lite kaffe innan det bar av hemåt för att laga mat. Idag lagade jag en risgryta med ris, köttfärs, lök, paprika, tomat, majs och massa goda kryddor i, blev inte så illa. En pratstund hos Angelica blev det innan jag och William tog en cykeltur på 6 kilometer. Vi passade på att svänga in till Camilla och Andreas när vi ändå var ute, så vi var inte hemma förrän vid 21.00. Så nu har vi ätit kvällsmat och nattat William. Sabine sover hos en kompis och Emmelie är fortfarande i Norge.

Känner mig nöjd med motionen idag och igår. Igår var jag ute och gick i två timmar uppdelat på två gånger. Måste se till att hålla igång det så att det inte blir stiltje igen.

1 kommentar: