tisdag 13 april 2010

Liten uppdatering!

Har haft så fullt upp att jag inte ens startat datorn på flera dagar. Det är det som är så praktiskt med en Iphone att man kan gå in och kolla det viktigaste på den. I fredags så var vi i Kalmar på Elwins lekland, det var toppen. Jättelite folk så man hade verkligen bra koll och det var inte så stökigt. Vi var där i ca tre timmar och sedan åkte vi till Ikea och åt mat och tittade lite. Det var första gången på 2 år som jag var så långt hemifrån. Har lite fobi för att åka långt hemifrån eftersom jag är rädd för att få en panikångestattack. Men det gick superbra och mina barn var såklart glada över att jag äntligen följde med någonstans.

Emma och Stefan har varit här och hälsat på med lilla Elias som jag tror att han ska heta. SÅÅ supersöt såklart och Sabine kunde inte släppa honom som ni ser på bilden nedanför :).

Promenerat har jag gjort också, i Söndags så gick jag ca 13km och det kände jag av igår kan jag säga. Men skönt är det.

Emmelie kom hem i Söndags också och det var skönt att få hem henne igen. Per var och hämtade henne i trollhättan där Jöran och Per möttes på halva vägen. De var hemma klockan halv ett och då bar det iväg till Mörlunda för att titta på Sabine som var med på superstartävlingen mellan Målilla och Mörlunda. Målilla fick tyvärr stryk.

Ikväll har jag varit på meditation och det är väldigt trevligt. Måste bara öva nu tills nästa gång om två veckor. Per och Emmelie har varit på möte i Virserum om friskolan. De tyckte det verkade toppen så Emmelie ska gå nian där.

Detta var lite om vad som hänt de sista dagarna om det är någon som är nyfiken :).













1 kommentar: