tisdag 18 oktober 2011

Ullared!!

Nej jag ska inte åka dit, iallafall inte än :). Men jag tycker att ALLA åker dit just nu, känns som att det är någon jag hör om nästan varje dag som ska åka. Jag VILL men känner att jag inte har råd just nu :(. För att åka dit så vill jag ha med mig minst sextusen för att det ska vara lönt. Köpa julklappar och kläder till ungarna och en och annan liten pryttel till mamman kan nog slinka ned i kundvagnen kan jag tro ;). Det är bara det att ju närmare jul man kommer desto mer folk åker dit och det blir ju såå trångt!!!! Vi får väl se om jag får ett ryck och impulsåker framöver....

1 kommentar:

  1. Var där i måndags, MYCKET folk! Men lyckades trots det göra av med över 6000 kronor :) Och hade kunnat handla mycket mer... Jag tycker du ska få ett ryck, det är så kul! Hoppas allt är bra med er och med Emmelies provsvar. Kramar från Kalmar

    SvaraRadera