fredag 21 oktober 2011

Vrid tiden tillbaka!

Jag skulle vilja vrida tillbaka tiden 15 år, bara en liten stund. Jag skulle vilja ta mitt äldsta barn i famnen och känna dessa knubbiga armar runt min hals bara en enda gång till. Hon är nu snart 17 år och en stor och underbar tjej.När hon var ett år så trodde jag aldrig att tiden skulle gå så fort. Ikväll så åkte hon med en killkompis till Vimmerby och ska sova över. Oron man känner, kör han lunt? Bara de inte hittar på något rackartyg!Bara det inte händer henne något!Hur ska jag klara att barnen blir vuxna utan att oroa mig sönder och samman? Älskar dem så att det gör kroppsligt ont...

2 kommentarer:

  1. Usch, jag känner likadant! Jag är rädd för att det ska hända mina barn något hela tiden, jag blir rädd för tanken om hur jag ska känna när jag är i samma situation som du är nu. KOmmer jag klara det? osv osv...

    MEN Emmelie är en bra tjej och hon vet mkt väl vad som är rätt ovh vad som är fel så jag tror inte att du behöver vara orolig! Lätt för mig att säga va? ;)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Hoppas att allt gick bra för dottern!

    Ha en skön vecka!
    kram

    SvaraRadera