söndag 4 december 2011

Du är vad du äter!!!

Okey, då är jag en sockerbit då! Har kollat på två program med Du är vad du äter och jag har inte kommit till insikt, eftersom den insikten har jag haft väldigt länge men inte gjort något åt den. Vikten smyger sig sakta uppåt och jag stoppar i mig massa skit hela tiden, varje dag. Varför ska det vara så svårt att låta bli detta socker. JO för att jag är beroende och man kan sluta om man vill och det är mitt problem, jag vill inte tillräckligt mycket. När jag ser detta program så blir jag faktiskt sugen på att ändra min kost och äta mer grönsaker och mer nyttigt. Just nu iför julen känns inte som rätt tid eftersom det blir alltför mycket frestelser, men man behöver ju inte vräka i sig skiten som jag gör nu. Nä nu får det fan mig bli andra tider här i köket!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar