söndag 12 februari 2012

Utmattad!

Förrförra helgen var Per iväg på darttävling i stockholm hela helgen, träffades några timmar på hela veckan bara. Förra helgen hade han jouren vilket innebär ingen avlastning för mig. Denna helgen har han varit på darttävling hela helgen, träffades 1 timma innan han åkte till jobbet nu ikväll. Jag är en person med behov av mycket egentid, bryter ihop annars. Orkar inte liv och rörelse runt mig hela tiden utan vill ha tyst och vara ensam ibland. Nu är det på gränsen känner jag att jag pallar denna vecka eftersom vi dessutom varit sjuka i flera veckor i omgångar. På lördag ska Per på poker så då måste jag följa med Sabine på fotbollscup. Älskar min familj över allt annat men nu skulle jag vilja att de åker iväg på en miniweekend nånstans så jag får vara ensam hemma ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar