lördag 23 juni 2012

Midsommarafton!

Dukningen innan gästerna kom, med bordsplacering. Vi var 28 stycken som firade tillsammans.


Vi hade femkamp och i den så ingick brännboll. Tyvärr går tiden väldigt fort när man har roligt så vi fick stressa på med lekarna innan klockan blev för mycket.

 Konfotboll var en av grenarna. Verkligen inte lätt att se vart bollen är genom det lilla hålet.
En klassiker som man inte får missa är irländsk julafton. Det var några som stöp rätt i backen :)

Jag tillhörde det rosa laget som tyvärr förlorade.

Per, min sambo, tillhörde det gröna laget, och vann tyvärr tävlingen :).
 Såhär såg det ut idag på förmiddagen när jag kom ut. Som tur var så var jag pigg eftersom jag var nykter igår, så jag satte igång och städa direkt när jag vaknade.

Klockan halv fyra på morgonen gick de sista gästerna hem, så jag tror allt att de tyckte det var en lyckad fest.

3 kommentarer:

  1. Konfotboll körde vi på en kick-off en gång. Vi var så många att vi var avbytare emellanåt. Jösses, vad jag garvade åt alla "töntar" som sprang omkring med konerna på huvudet. (Tur att jag inte tänkte på att jag själv såg MINST lika löjlig ut när jag var inne på plan). Haha! :-D

    Kram

    SvaraRadera
  2. Ser riktigt trevligt ut:)
    Kram kram!

    SvaraRadera
  3. Ni ser ut att ha haft en trevlig midsommar!
    Kram

    SvaraRadera