fredag 13 december 2013

Länge sen!

Det var länge sedan jag skrev härinne, men ska börja skriva lite igen har jag tänkt. Har alldeles för mycket tankar och åsikter som bubblar upp och bloggen kan ju vara ett ställe att ösa ur sig på så att mina vänner på facebook slipper se mina inlägg som inte är uppmuntrande kanske. Den som går in självmant på denna bloggen har ju gjort det på eget initiativ så då får man helt enkelt ta det.

Det har hänt mycket sedan jag skrev sist. Jag går nu på socionomprogrammet på Linnéuniversitetet i Kalmar. Det är väldigt omvälvande kan jag säga. Man går igenom en själslig förändring känns det som ju mer man läser om diverse ämnen. Mycket tankar som dyker upp och frustration för att världen ser ut som den gör. Långt att åka är det också då jag pendlar 24 mil de dagar jag är i skolan. Livet kan ta lite olika vändningar och just nu är det en stor kurva som jag tar mig igenom när det gäller hur framtiden kommer se ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar