måndag 27 april 2009

Jaha!

Efter ett toppeninlägg kommer ett botten inlägg :). För idag känner jag mig tömd på energi och låg i allmänhet. 18 dagars förkylning gör väl inte saken bättre, plus att jag blev hundbiten igår och fick åka och ta en stelkrampsspruta. Vad finns det mer att klaga på? Jo kanske att jag trots mitt kakförbud inte kunde ¨hålla mig utan slängde i mig 4 chokladbollar, för det räcker ju inte med en, utan det är ju bara att fortsätta trycka in när man ändå håller på. Mer då? Vädret kan man iallafall inte klaga på så jag kommer nog inte på något mer. Får hoppas på en bättre dag imorgon.

2 kommentarer:

  1. hoppas stelkrampssprutan gjorde vad den skulle. shit vad hundar känns otäcka, blir mer o mer rädd för dom...håller tummarna för en bättre dag imorgon! kram

    SvaraRadera
  2. Det är "bara" att kämpa på! Idag är en ny dag, se inte tillbax på negerbollarna och känn ingen ångest över dem! (dessa tips får jag jämt av syrran för jag får oxå alltid "ångest" när jag har svullat i mig)
    Har du lust kanske vi kan gå ens väng ikväll? Kram!

    SvaraRadera