tisdag 17 november 2009

Mörker, mörker, mörker!!!!!!!

Denna höst är nog den tyngsta höst jag varit med om. Känns som att jag bara vill gå i ide och vakna när våren kommer. Tycker det är såå jobbigt att det aldrig blir riktigt ljust ute. Har solen övergivit Målilla? Det ska bli skönt när jul och nyår kommer för då är det bara några månader kvar till ljuset :).

Känner mig halvsjuk hela tiden. Har en ofantlig huvudvärk och börjar få ont i halsen, känns somm att jag har något i kroppen som inte bryter ut. Och jag vill verkligen inte bli sjuk för jag har vabbat och varit sjuk så mycket att det känns som att jag aldrig är där :(. Får hoppas jag piggar på mig snart för vi har massor att göra på jobbet just nu.

1 kommentar:

  1. Håller med dig, och vet du jag tror atyt detblir värre med åren. känns som om man inte får nåt dagslkus alls...Vad jobbar du med? Jag får ju i alla fall vara ute eftreom jag jobbar på förkola jag tycker så synd om de som går in i en fabrik eller ett kontor på morgonen när det är mörkt och kommer ut igen när mörkret åter fallit...

    SvaraRadera