söndag 29 november 2009

Trött!

Igår så fick vi en härlig sovmorgon, vi gick inte upp förrän vid halv elva. En mysfrukost med frallor och juice blev det när vi kommit ur sängen. Vi tog en liten förmiddagspromenad innan jag och William gick hem till mamma för en fika och lite kortspel. På eftermiddagen så åkte jag, Helen, Ellen och William till Mörlunda för att gå på julmarknad. Det blev lite lotter och knäckäpple. William träffade tomten och lämnade en önskelista på julklappar. På kvällen kom några pokerkompisar och spelade lite poket, det var jättetrevligt men jag var väldigt trött när jag kom i säng kl 02.40.

Idag så bakade jag, Sabine och William bullar på lussekattsdeg. Jättegoda blev de med mycket smör och vaniljsocker i :). Vi tog med oss lite bullar och must och gick hem till mamma och bjöd på fika. Min syster med familj var också där så efter fikat så tog vi sällskap med dem på julskyltningen. Köpte nya julgardiner på framsteget som jag strök och hängde upp när vi kom hem. Har nu pysslat lite med tvätt, William är badad och nattad och jag har nu krupit ner i sängen med datorn :). Blir tidig kväll för mig i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar