söndag 26 december 2010

Parfym!

Jag har aldrig gillat parfymer. Jag har alltid tyckt att de luktar starkt och har en kvävande doft. Tycker det är obehagligt att gå förbi någon som stinker parfym, så man knappt kan andas. Köpte en parfym till Emmelie i julklapp förra året. Och när jag luktade på den så bara älskade jag doften. Så efter det så har jag börjat lukta på parfymer i affären och sedan kommit på att jag ska samla på parfymer, jättebra idé, eller hur? ;).

Så jag har nu köpt några parfymer som jag gillar (fast inte använder så ofta). Denna parfym här nedan köpte jag utan att lukta på den ens när jag beställde en annan parfym jag skulle ha, på nätet. Köpte grisen i säcken så att säga. MEN vilken TUR.... För jag bara älskar den!! När jag väl ska använda parfym och står och tittar på mina flaskor, och ska välja. Så tar jag i slutändan nästan alltid denna. Detta är alltså min favoritparfym!!!

VILKEN ÄR DIN FAVORITPARFYM??


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar