tisdag 28 december 2010

Shoppa på rean!

Igår var jag, Sabine, Camilla och Lovisa iväg till Vetlanda för att fynda på rean. Oj oj oj vilka fynd vi gjorde, not!!! Skit var det bara som reades ut och till killar var det jättedåligt i de storlekar jag skulle ha. MEN vi kom ändå hem med massa nya kläder som vi köpte till ordinarie pris. Både Sabine och jag kände oss nöjda med våra köp.

Fikade gjorde vi på konditori Cecil, helt fantastiskt konditori. Riktigt proffsigt gjorda kakor och tårtor och väldigt gott. För mig blev det en räkmacka och en chokladtryffel kaka med grädde, suveränt gott (och pris därefter ;) ). Har ni gjort några fynd på rean??

4 kommentarer:

  1. Cecil är det bästa fiket ever! Älskar det, men man måste verkligen ha stora plånboken med sig ;)
    jag har inte ens kommit utanför Målilla/Storebro så här blir det inga kläder av.. ;(
    kram!

    SvaraRadera
  2. Nej, du vännen inga fynd här inte, har inte ens försökt....Har varit hemma varje dag och inte ens tagit mig till affären men till helgen kanske. Kul att du är tillbaka i bloggvärlden igen!

    SvaraRadera
  3. Trist med dålig rea men roligt att ni hittade lite kläder ändå! Själv hittade jag ett par supersnygga jeans för halva priset. När jag kom till kassan visade det sig dock att de hade hamnat fel och skulle inte alls ligga bland reajeansen, typiskt! En gosig tröja blev det i alla fall:)

    Gott nytt år till er!

    SvaraRadera