lördag 29 januari 2011

Pingisturnering!

Idag åkte vi på Sabines första pingistävling. Hon har tränat i ca två månader i Hultsfreds pingisklubb. Jag är ingen speciell tävlingsmänniska och tycker mest att det viktigaste är att ha roligt. Men shit vad spänd jag var när Sabine spelade sina matcher, hon spelade fem stycken. Kom på mig själv med att spänna hela kroppen medans hon spelade och från att hoppas att hon åtminstone skulle vinna ett set, hoppas att hon skulle vinna en match, till att hoppas på slutspel ;). Skitspännande var det!!!

Jag kan bara säga att jag blev överraskad över hur duktig hon är. Hon gick vidare till semifinal från sitt poolspel på fem spelare och slutade trea av nio spelare. Superstolt mamma (hade varit stolt om hon kommit sist också) var jag. Nu längtar jag efter nästa tävling :), det var såå spännande!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar