söndag 17 april 2011

Härlig helg!

Vad helgerna går fort!!! I fredags så åkte jag till Vimmerby för att inhandla lite dynor, vaxduk mm så där gick det några timmar. När jag kom hem åkte jag till blomsteraffären och köpte lite blommor som jag planterade och gjorde iordning uteplatsen. Första grillningen blev det också som vi åt ute. Var helt slut på kvällen så jag gick och lade mig tillsammans med William vid åtta och så låg vi och pratade lite innan vi somnade.

Igår åkte vi iväg vid halv nio på morgonen till Södra vi. Sabine hade blivit uttagen till Länsfinalen i pingis. Så vi var där nästan hela dagen kom hem vid fem på eftermiddagen. På hemvägen svängde vi in till kinan i Hulsfred och åt mat, det var inte helt fel. Bästa maten jag någonsin har ätit serveras på den restaurangen.

Idag hade jag sovmorgon och gick inte upp förrän efter elva, superskönt. Har tagit en promenad, fixat lite tvätt, städat lite, varit hos mamma, bara varit ute. En härlig slappardag helt enkelt. Nu ska jag bara ligga i sängen och surfa och läsa som avslut på denna härliga helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar