tisdag 26 april 2011

Vilken energi!

I vanliga fall när jag kommit hem från jobbet brukar jag vara helt tömd på energi, vara helt slut och får anstränga mig för att orka handla och laga mat mm. MEN idag så har jag haft energi som jag inte kännt av på flera månader. Jag har handlat, lagat skitgod middag (kycklinggryta med kantareller och potatis), spelat pingis, fixat tvätt, städat badrummet,dammsugit, rensat jordgubbslandet mm. Shit vad skönt!!!

Påskhelgen har varit toppen, bara slappat och tagit det lugnt. Läst ut en bok, sovit, kollat på film, ätit onyttigt, promenerat. Bara saker som jag verkligen gillar, inga måsten eller städning eller nåt tråkigt. Per, Sabine och William var i Kalmar i två dagar så jag och Emmelie bara chillade :).

1 kommentar:

  1. skönt med lite extra energi :) det skulle jag behöva i min gravidtrötthet...

    SvaraRadera