torsdag 7 april 2011

Lite allmänt!

Vaknade 05.20 av att Sabine ropade på mig. Hon hade huvudvärk och ville ha en panodil. Igår tog hon stelkrampsspruta och biverkningar kan vara huvudvärk och feber. När vi vaknade vi sju så var hon genomförkyld och jag undrade om hon skulle vara hemma. Men hon ansåg att man inte fick skolka :). Själv tycker jag huvudvärk och superförkylning inte är skolk.

Vid halv ett ringde hon till jobbet och bad mig hämta henne i skolan. Då hade hon 39,2 i feber och var yr i huvudet. Så eftermiddagen har varit lugn för hennes del.

Själv har jag varit i Hultsfred och solat. Skönt att få lite grundfärg innan sommaren.

Just nu sitter mina tre barn och kollar på Kalle och chokladfabriken tillsammans och Per ligger i sovrummet och kollar på hockey. Själv har jag precis gjort en tonfiskröra som vi ska äta på rostat bröd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar