fredag 19 augusti 2011

Händelserik vecka!

Ja vad ska man säga om denna vecka? Kanske den mest händelserika i mitt liv när det gäller stora beslut ;). Kände att jag behövde göra en förändring i mitt liv och ändra inriktning. Så i Fredags bestämde jag mig för att jag skulle börja skolan igen och läsa in gymnasiet för att efter det söka till högskolan.
Så i Söndags åkte jag hem till chefen och förvarnade om att jag kanske skulle börja till våren.
På Måndagen ringde jag till skolan och fick reda på att jag kunde börja redan på Måndag.
På Tisdagen skickade jag in ansökan till CSN.
På Onsdagen fick jag positivt besked från CSN.
På Torsdagen sa jag upp mig från jobbet och skrev in mig på mina kurser.
Idag var det upprop och nästa vecka börjar jag på allvar.

Typiskt mig att när jag väl bestämmer mig för något så går det undan ;).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar