torsdag 4 augusti 2011

Min dag!

Jobbat idag med, sista dagen på denna veckan och nu ledig i tolv dagar. När jag kom hem så var jag utelåst. Hade inte tagit med mig några nycklar och William och Per hade åkt till sjön. Cyklade bort till mamma och drack kaffe och slappade framför tv:n tills de kom hem.

De hann precis komma innanför dörren när jag deklarerade att jag skulle åka till gymmet och träna och undrade om de ville följa med till simhallen medans. De följde med och badade medan jag tränade i 1 1/2 timma och sedan gick jag in till dem i simhallen och simmade 500m, superskönt.

Efter bad och träning bar det av till pizzerian för att äta ;). Nu har vi nyss kommit hem och vi har alla tre krupit ner i sängen med tv och datorer på för att bara mysa. En och annan godisbit har vi också stoppat i oss ;). Livet leker!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar