tisdag 29 november 2011

Irriterad!!

När jag är trött på kvällen och det är läggdags för William så kan jag bli riktigt irriterad eller ibland riktigt förbannad, för mitt tålamod är INTE stort. Först tandborstningen, då ska det tjafsas om vem som ska börja borsta, om han ska sitta på toastolen eller stå på pallen etc etc. Sedan ska det ropas på vatten fast man precis har druckit innan läggdags. Sedan är det fel nalle som ligger i sängen. Sedan måste det såklart bajsas lite också och det kommer man ju på precis när allt annat är fixat. Sedan måste man ropa var tredje minut för att höra i vilket rum alla är i. Och när mamman till slut SKRIKER "nu får du vara tyst" så ropar han igen "MAMMA" och jag håller på att spricka av galenskap och skriker "nu räcker det". Då hör man den lilla söta rösten från sovrummet säga "jag ville bara säga att jag älskar dig" GAHH, de vet verkligen vika knappar de ska trycka på de små liven......

2 kommentarer:

  1. Min äldsta dotter är likadan.. hon är ändå 8 år. Men hon har alltid varit lite otrygg vid läggdags och så.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Visst är det så, de är kluriga ;)
    Men du, såg din kommentar nu. Visst får ni följa med om ni vill! Vore ju skoj! :D hör av dig i så fall så berättar jag vart du bokar billigast ;) KRAM!

    SvaraRadera