måndag 28 november 2011

Tjolahopp!

Bredbandsstrul, vilket innebär inget internet på några dagar. Måste fixa nytt modem och router..

Idag fick jag reda på mitt muntliga och skriftliga nationella prov i Svenska B och det blev MVG på båda. Det gjorde min lycka i ca en timma tills jag skulle göra cellprovskontroll. Orakade vita ben, ganska orakad på andra ställen också ;).  Skulle bara fattats att jag fisit barnmorskan rakt i ansiktet, men jag höll mig... Vilket förfall att jag inte ens tänkte på det innan, förr var det viktigt, nu som att gå till frissan eller nåt. Får hålla tummarna för att det inte visar något tråkigt på provsvaren. Nu ska jag fortsätta på mitt arbete om alkoholism som ska vara färdigt imorgon. Puss och kram!

3 kommentarer:

  1. Grattis till resultatet!!

    Nä gynstolen är ingen höjdare vare sig man är rakad eller orakad. Men nu är det gjort och båda du och barnmorskan överlevde! haha

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Åhh härligt att få MVG på båda, GRATTIS!!!! <3
    Kram K

    SvaraRadera