torsdag 8 mars 2012

Andra dagen!

Har gått bra denna dag också :). Efter maten var jag dock sugen på godis men det gick över efter ett tag. Dagens matintag 1/2 macka med makrill, 1 äpple, 1 halv fralla med ost och paprika, youghurt,  1 hemmagjord hamburgare med bröd med tillbehör och kvällsmaten blir 1 knäckebröd med ost, youghurt och 1 äpple. Träning har jag inte kommit igång med än eftersom jag fortfarande är förkyld.

William har varit med mig på Historian i skolan idag och satt tyst och stilla i 90 minuter, han fick dock spela spel på min mobil :). Sedan åkte vi och handlade lite mat på Willys. Har fixat lite i syrrans kök på eftermiddagen och sedan har det blivit kortspel med mamma och syster. Pluggat? Näpp, så nu vet jag vad jag har att syssla med ikväll :).

1 kommentar:

  1. Synd jag inte visste, jag va ju ledig idag. Hör av dig nästa gång om ni har svårt å få ihop det! Fast han kanske tyckte det va spännande å följa med förstås :) Kram!!

    SvaraRadera