tisdag 6 mars 2012

Nu kör jag!!!

För jag vet inte vilken gång i ordningen så ska jag försöka gå ner några kilon. Har gått upp ca 13 kg och ska gå ner ca 7 kilo. Ger ALLTID upp efter 7-10 dagar, VARJE GÅNG. Nu måste jag försöka komma över den tröskeln. Jag behöver lite press på mig så därför kommer jag köra genom bloggen, så att jag får skämmas om jag misslyckas ;). Jag har aldrig den rätta viljan och en stor kärlek till socker och onyttigheter. Har tagit före kort på min vackra kropp :) som jag kommer lägga upp så småningom när jag förhoppningsvis inte skäms för den. Så imorgon startar jag igen. Håll tummarna för att jag fixar det denna gång!!

2 kommentarer:

  1. Nu kommer du klara det, vi finns här för att peppa dig!!!

    SvaraRadera
  2. Jag peppar oxå! Kom igen nu du fixar det, sakta men säkert är bäst!! :) hör av dig om du vill motionera :) så ska vi se om vi kan hitta nån tid som passar oss båda :P

    SvaraRadera