onsdag 7 mars 2012

Första dagen!

Klarat en heeel dag utan kakor. Ätit 2 knäckebröd med ost, 1 äpple, spagetti och köttfärssås och ikväll blir det en omellet med purjolök. 2 koppar kaffe med socker i har jag druckit så lite socker har jag fått i mig :).
Shit vad mycket plugg det är, denna termin känns dubbelt så jobbig som förra. I Måndags lämnade jag in en svenska uppsats. Idag har jag gjort två prov i samhällskunskap. Denna vecka har jag läst en bok om Martin Luther som jag ska skriva en uppsats om och lämna in innan Måndag. Sett en film på psykologin som vi ska göra ett arbete om i grupp tills på måndag. idag har jag även gjort instuderingsfrågor till historian och i Måndags hade jag ett litet arbete inom religion. Fattar inte hur jag ska hinna med allt. Men det är bara att bita ihop :). Puss och kram!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar