torsdag 10 december 2009

Julbord imorgon!

Imorgon blir det julbord på Metropol med Pers jobb. Ska faktiskt bli roligt och för att göra mig taggad tills imorgon så har jag köpt hårinpackning och nya nagellack. Tänkte jag skulle åka till Vimmerby imorgon och köpa mig något nytt som jag kan ha på mig. Lösnaglar funderar jag också på att köpa, har faktiskt aldrig använt det, men är lite sugen inför morgondagen. Har så oerhört korta och fula naglar pga mitt arbete.

Så är det ju det här vanliga om man ska dricka något eller inte. Det brukar ju sluta med inte :). Dricker ju knappt en gång om året och brukar aldrig vara sugen, men kör jag upp så kanske den där *en gång om året* inträffar :).

Tyvärr så har jag ont i halsen som vanligt när det ska hända något kul, men håller tummarna för att det inte blir något mer utav det. Har känt mig lite stressad på sista tiden och känner att jag verkligen behöver varva ner så jag tror det är min kropp som säger ifrån. Men nu har jag bara fyra dagar kvar på jobbet tills det är dags för julledigt.

1 kommentar:

  1. Jag har visst valt fel yrkesinriktning :S Jag får inte julledigt förrän på självaste julafton och dagarna över jul, sen på måndagen är det bara på att igen plus att jag jobbar nyårsafton, börjar då vid 7 så det blir upp vid 5,30.. Gissa om jag kommer missa nyårsklockorna i år...

    SvaraRadera