fredag 18 december 2009

Skämmas!

Tycker det är såå skönt att jag inte bryr mig ett dugg om hur andra uppfattar min klädsel eller frisyr. Idag åkte jag till Hultsfred i mina pyjamasbyxor :) och handlade på willys, visserligen så ser det mer ut som joggingbyxor, men det står snoopy på rumpan :). Igår var jag och handlade i mysbyxor och världens största fiskegummistövlar. Häromdagen hämtade jag pizza i finklänning och stövlar och sminkad. Jag gör precis som jag känner för och har lust till och mitt utseende förändrar ju ändå inte hur jag är som människa. Känner många som knappt kan gå ut utan smink eller i joggingbyxor och det måste vara skitjobbigt att bry sig så mycket om hur andra uppfattar en.
Det är klart att det är härligt att klä upp sig och göra sig fin ibland, men jag orkar verkligen inte att göra mig iordning varje dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar