lördag 28 januari 2012

Stress!


På grund av att jag hämtade Emmelie vid halv två inatt och inte kom isäng förrän tre och William inte somnade förrän klockan 00.00 så vaknade vi med ett ryck klockan halv elva i förmiddags. Kalasdags klockan tolv i simhallen stod på schemat så det var bara att hoppa upp och åka iväg och handla presenterna. Lämna av W på kalaset och sen köra hem igen.

 Så när jag kom hem smällde jag i mig en tallrik med jordgubbar med mjölk, för någon frukost hade inte hunnits med i farten.









Skitkallt var det härhemma också eftersom vi inte haft någon värme i elementen sen sent i går kväll. Så hugga lite ved inför eldningen.

 Tända upp i pannan är inge kul, tidskrävande och tråkigt tycker jag som just nu saknar min sambo som är i Stockholm :)
Mellan allt spring upp och ner för källartrappen så gjorde jag även lite samhällskunskapsläxa. Samtidigt som jag skrek till mina barn att de fick ta en panpizza så länge eftersom jag inte hann laga mat just nu.

Fina tulpaner som jag köpte igår och som pryder vårt köksbord. Nu är det snart dags att hämta William från kalaset och sedan laga lite middag. So long!!

1 kommentar:

  1. Oj vilken start på dagen!

    Ja, hon är verkligen supermysig!

    SvaraRadera