onsdag 3 juni 2009

Blandat!

Har varit en bra arbetsdag, vi fick ca 25 cyklar gjorda vilket känns toppen. Mycket roligare att jobba när allt bara flyter på och man ser resultat.

Har passat på att städa lite grann. Men sluppit att vattna blommorna ute eftersom det regnat :).
Gjort rent i kaninburen har jag också gjort. Måste försöka hitta halm någon annanstans än i djuraffären eftersom det blir ca 200 i månaden bara för halmen då.

Sitter nu och väntar på att Per ska komma hem med en snickers till mig. Han och Sabine är på fotboll i Hultsfred men är snart på väg hem. Hoppas få sova inatt eftersom jag inte sovit ordentligt pga hostan på senaste tiden.

1 kommentar:

  1. Sv: haha, ja jag får väl göra det =)

    Men den där snickersen gör väl inte hostan bättre hörre, det brukar jag alltid hosta av om jag är förkyld... :S

    Kram!

    SvaraRadera