söndag 14 juni 2009

Cirkus!

William och jag har varit på cirkus idag. En riktig B-cirkus med vanliga vita plaststolar i 4 rader. Men det gjorde inte så mycket eftersom William tyckte det var jätteroligt och det är ju huvudsaken. Sockervadd och popcorn blev det också.

Sabine har varit i busfabriken idag, vilket var ett pris från skolan eftersom hon var den som sålt mest Majblommor i hela skolan *stolt*. Hon tyckte det var toppen så vi ska nog åka dit i sommar och passa på att sova på hotell samtidigt.

Har varit ute och gått 45 minuter idag så jag är även lite stolt över mig själv. Har även tagit före kort så att jag ska bli sporrad att bli lite mer tränad. Eftersom jag inte rört mig något alls på flera månader och goffat i mig kakor och godis, så hoppas jag på resultat om jag sköter mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar