lördag 13 juni 2009

Vill vara nyttig!

Tänkte idag på morgonen att NU ska jag skärpa till mig och börja motionera och inte äta godis, kakor och äta lite mindre portioner. Lyckades hela dagen, planerade min mat och cyklade till elljusspåret där jag gick ett varv och kände mig såå duktig.

När jag kommit hem och öppnat kylskåpet, Vad står det där?????? Jo en TÅRTA som jag blev så sugen på. Tänkte att jag tar bara en bit och det gjorde jag också, först. Sedan tog jag en bit till. Och när jag ända redan hade förstört allt så kunde jag ju lika gärna ta lite choklad också som Per hade tagit fram. Snacka om att ha karaktär. Tur att det är en ny dag imorgon :).

1 kommentar:

  1. tsss=)
    men det är nog som syrran säger, man har inte förstört allt. är du hade tagit första biten skulle du slängt resten, eller egentligen skulle du slängt den redan när du såg den :p sen är det bara att fortsätta på "smalspåret" igen =)
    men duktig du som gick elljusspåret å allt. kan vi inte göra det ihop nu i veckan? om du blitt av med hostan vill säga...
    Kram!

    SvaraRadera