lördag 9 maj 2009

Ångest!

Jaha, idag har jag haft ångest igen. Vet att jag är känslig när det gäller mat, sömn och hur mycket jag sitter vid datorn, och har inte skött något av det. Kaffe och cola drack jag igår och det påverkar också. Det är bara såå jobbigt att känna denna känsla. Jag blir lättretlig och på dåligt humör när jag inte mår bra och det är ju inte så roligt heller.

Per har varit och hämtat ett årsbränsle ved idag. Skönt att slippa tänka på det mer detta året. Nu ska vi snart beställa tegel till taket också, hoppas det kommer bli stor skillnad efter bytet. Matta till altanen ska vi också köpa och klinkers till källargolvet. Det är roligt att ha lite att se fram emot.

Nej nu ska jag lägga William och se färdigt på gp:t. Hoppas ni som läser har haft en toppendag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar