onsdag 20 maj 2009

Helg!!!

Känns skönt med långhelg, har varit mycket på sista tiden så jag behöver lite tid för att varva ner. Tre dagar med kalas har det blivit och därmed mycket sötsaker och det märks eftersom jag blev helt skakis nyss när jag fick blodsockerfall.

Är irriterad eftersom jag inte kommer in på internet banken pga att min bankdosa gått sönder. Ringde banken och de säger att jag får åka till mitt kontor och hämta en ny. Säkert att jag har lust att åka 14 mil för att hämta en bankdosa. Har vi tur så kanske vi kan övertala dem att skicka en på fredag, men iså fall kommer den inte förrän nästa vecka :(, behöver komma in på kontot NUUUU. För det mesta är det datoriserade bra, men när det strular blir man helt handfallen.

1 kommentar:

  1. Va hopplöst, men det kan väl inte vara så jäkla svårt och skicka en! Du måste ju ändå välja kod och allt väl... jag menar om du skulle behöva identifierad ig... :D kramar!

    SvaraRadera