måndag 18 maj 2009

Williams födelsedag!!

Idag på morgonen så sjöng jag för William och han fick ett paket. Sedan åkte vi till Annelie och då hade han med sig glass att bjuda på. Efter jobbet då jag hämtat honom så åkte vi och handlade alla tillbehör till tårtan och William fick välja middag. Hamburgare med bröd blev det. När Emmelie kom hem från skolan så gjorde vi två tårtor. Per var ju inte hemma idag på morgonen när han fick sitt paket, så i eftermiddags så sade William - Får jag inget paket av min pappa?? Jag försäkrade honom att det skulle han visst få.

Sedan kom gästerna och det blev tårtkalas. Jag sade till Per att hämta presenterna och precis när han kommer med paketen så går det larm och han blir tvungen att rusa, såå typiskt. Men det gick ju bra ändå. Nu sover William så sött och Per har ännu inte kommit hem eftersom det var övning efter larmet. Men en snygg brandman kikade ialla fall in en sväng med brandkläder och brandbil. Det är inte alla som har en brandman till pappa i alla fall.







2 kommentarer:

  1. bakade ni marsipantårtor? =) duktiga ni är!! hälsa å gratta i efterskott när du ser det här, från Elsa och Maja, å oss oxå förstås :D kram!

    SvaraRadera
  2. SV: näe det kan nog va så skulle jag tro =)

    jag ser nu föresten att du fick in besöksräknaren =)

    SvaraRadera