fredag 8 maj 2009

Ledig idag!

Är ledig fredagar så idag var det slappmorgon. William och jag låg länge i sängen med barnprogramen på. Vi åkte och hämtade Per när han slutade jobbet och passade på att köpa mig ett par solglasögon. Eftersom jag har så litet ansikte så har jag letat länge efter ett par. Hittade till slut ett par hos optikern, fast priset var väl inte vad jag hade tänkt mig.

Sedan åkte vi till mamma och åt tårta och spelade kort. Prinsesstårta blev det från konditoriet. När vi kom hem så grillade vi och satt på altanen och åt. Datorn fick också följa med ut, härligt att sitta ute och surfa.

Sedan tog jag itu med att rensa ur en garderob och göra iordning min klädgarderob, skönt att få ordning på kläderna. Fast jag har så det räcker är jag såå shoppingsugen.

Just nu ligger jag i sängen och skriver. William ligger bredvid mig och gnäller, han har ont i sitt öra som han slog i idag. Och Per sitter på andra sidan och äter rökt makrill. Så ser vår fredagskväll ut, vi får väl se om lördagen ser mer spännande ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar