söndag 10 maj 2009

Varit ute hela dagen!

Superskön dag som började med att hänga en tvätt ute. Sedan åkte William och jag till en lekpark och fikade. På hemvägen svängde vi förbi Louise och Martin en snabbis. När vi kom hem käkade vi våfflor och sedan var det dags att ge sig ut i trädgården för att gräva land. Planterade rabarber i det nygrävda landet och vattnade häcken och slet bort lite ogräs.

Vi blev såklart hungriga så vi åkte till Hultsfred och käkade pizza, vilket var supergott och det tyckte barnen också. Vi tog också med pizza hem till grannarna eller hur Anette ;). Skönt att ha så mysiga och snälla grannar.

Efter maten så blev det ännu mer småplock ute, det finns alltid att göra känns det som. Vid halv åtta kom jag in och tog ett varv med dammsugaren och en dusch. Så äntligen har jag slängt mig i sängen med datorn. Ska lägga mig tidigt idag så jag är pigg till jobbet imorgon. Hoppas bara att jag inte fått någon fästing idag, de klarar jag mig så bra utan.

1 kommentar:

  1. Jajämen! det tackar vi för!! den satt som en smäck! :D härligt när man kan hjälpas åt, vi hann ju för 17 inte laga mat när vi oxå rävde land. Å inte vill jag ha pizza från Målilla iaf.. :S Kram

    SvaraRadera