onsdag 6 januari 2010

Extra barnbidrag!

Under denna ledighet har vi haft väldigt mycket barn här hemma. Nästan varje dag har vi extra barn till middag och ofta till frukost eftersom vi haft mycket nattgäster. Jag skojade med Per häromdagen och sa att man kanske skulle ringa till försäkringskassan och fråga om man kunde få ett extra barnbidrag ;). Tycker det är himla roligt att mina barn har många vänner som kommer hit och nu när de är så stora som de är så blir det ju inget pass som det var när de var mindre. Fast det blir en himla massa fnittrande här hemma när Emmelies kompisar kommer på besök, gillar verkligen att ha tonårsbarn och helst när man får vara med och spela wii och skämta.

Fast ibland så är det ju härligt att bara få vara helt ensam hemma och bara läsa en bok eller kolla på en film, och sådana dagar har jag också haft som tur är, för då orkar man med allt det andra.
Jag har verkligen fått den bästa familjen i hela världen!!!!!

1 kommentar:

  1. Willemannen som bebis, så söt! Imorgon ska vi på rutin-ul :D Får väl se om dom vill tala om vad det blir, antagligen en stor bebis. Per tyckte ju jag var en riktig liten tjockis ;) Han skvallrade om att ni skulle till Kalmar någon helg framöver också, vill jättegärna träffas då! Ha det super. Kramar

    SvaraRadera