lördag 30 januari 2010

Ljusparty!

Idag ska jag på ljusparty hos Petra, vilket ska bli jättetrevligt. Jag har visserligen hundratals doftljus, men det ska bli kul att se lite av det nya eftersom jag inte varit på något party på länge. Efter ljuspartyt kommer resten av familjen upp så ska vi äta lite gott och spela spel. Superkul ska det bli eftersom jag verkligen gillar deras sällskap. Petra gör en alltid glad och har så positiv energi, härlig människa helt enkelt.

Jag måste ta lite nya bilder. Kameran har bara blivit liggandes under vintern och det är ju trist. Så framöver ska jag försöka lägga in lite bilder också, det blir ju lite roligare då. Ha en härlig lördag alla vänner och ta hand om er!!!!

1 kommentar:

  1. Bilder ser jag fram emot :) Ha en superlördag du också. Kram

    SvaraRadera