onsdag 13 januari 2010

Sjuk!

Så har man gått och blivit sjuk :(. Ont i halsen, snorig och nu feber och hosta och ont i bröstet. Vilket skit nu när man skulle börja jobba på allvar. Är ju skittråkigt när lönen kommer och det blir alldeles för lite pengar. Denna månaden är värsta månaden för mig eftersom försäkringen på huset kommit på 3000 kronor. Det blir att vara hemma imorgon också och på fredagar är jag ledig, så det blir inte jobb förrän på måndag igen.

Idag har jag inte ens varit sugen på godis så det går ju framåt. Äter fyra mål om dagen och frukt, alldeles lagom. Tränat något har jag inte gjort, men måste komma igång med det så fort jag blir frisk. Nu ska jag ligga och slötitta på tv:n en stund och hoppas att jag somnar till lite. Man sover ju så dåligt när man är sjuk. Natti!

1 kommentar:

  1. Länge sen jag skrev till dig, men jag har inte haft tid med bloggandet.. Men det kanske du sett på min blogg? :P
    Jobbigt det där med sjukdom, Henke är inte heller pigg. Vi har (pepper,peppar) klarat oss hyfsat bra resten av la familia =)
    VA duktig du är som trälar med maten å träningen, jag har gett upp för länge sen, jag orkar inte när jag inte ser nåt resultat. Så nu ser ju ut värre än nånsin :(
    Krya på dig nu Ulle, vi ses väl över gatan snart igen. Kanske när snön försvinner så man vågar sig ut ;) Kram!

    SvaraRadera