fredag 8 januari 2010

Måste skaffa mig ett liv!

Det har blivit så att jag oftast inte tar tag i saker och ting utan när jag är ledig vill jag bara slappa och läsa eller surfa. Jag gör liksom inget för mig själv, umgås och så. Men nu måste jag ta tag i det och försöka hitta på saker. Ska åka med Per en helg till Kalmar snart. Har bokat tid till tjejkväll som jag ska ha med Camilla, där det blir lite mat, sexleksaksparty och lite annant kuligt. Så två saker bokade :). Funderar på att dra ihop ett gäng och åka och bowla och äta på kinan nån kväll också. I Maj har jag bestämt mig för att åka till Jönköping och bo på hotell en helg och gå på spa och shoppa mm. Hoppas på att det finns några tjejer som vill och kan följa med så man får lite sällskap. Bra början va ? :)

1 kommentar:

  1. Hoppas jag/vi får träffa dig/er när ni kommer till stan då! Det ser jag fram emot :) Kram

    SvaraRadera