torsdag 25 mars 2010

Andlighet!

Jag tror att det är viktigt att man tror att livets gång har en större mening, att inte allt bara blir svart när man dör. Sedan om man tror på gud, jehova, allah eller andevärlden och återfödelse, tror jag inte spelar någon roll. Själv tror jag på andar och spöken och positiva och negativa energier. Det spelar faktiskt ingen roll vilket som är det rätta eller det sanna. Allt som gör att man mår bra och berikar ens liv, tycker jag är helt okey. Jag har idag beställt tid för healing. Jag måste göra något för att försöka få bort mina rädslor och det som hämmar mig i livet. Om healing verkligen funkar eller om det är min tro på healing som hjälper kvittar faktiskt. Huvudsaken är att jag mår bra i själen och att saker berikar mitt liv. Tycker det ska bli spännande :).

2 kommentarer:

  1. Good for you!
    Ha en skön fredag nu:)!

    SvaraRadera
  2. Hej Ulrica, Frida i himlen här, tack för dina fina stärkande ord, jag suger i mig alla:) Det är så fint med människor som du som delar med sig, tack! Jag önskar dig all lycka till på din egen väg och är övertygad om att allt du gör stärker dig och får dig att förstå dig själv och livet än bättre...
    Solsken och värme,Frida

    SvaraRadera