onsdag 31 mars 2010

PUH!

Igår efter jobbet var jag på healing för första gången i mitt liv. Först fick jag lite massage, vilket var helt nytt för mig, han tryckte på olika akupressurpunkter som gjorde sketaont. Sedan var det healing, tänker inte berätta hur det var, vill behålla det för mig själv. Men kan säga att jag var helt slut efteråt. Jag åkte och hämtade William vid fyra och kl fem sov jag. Vaknade klockan 22.00 av att telefonen ringde, gick upp och åt lite sedan gick jag och lade mig och sov igen tills klockan 07.00 idag på morgonen.

Idag har det varit fullt upp. Jobbat, hämtat William, åkte och firade min syster som fyller år idag, åkte hem och åt middag och duschade, åkte till affären och fixade fika till kvällens möte, sedan möte från klockan 17.30-22.00 och nu hemma. Allt har gått i ett och haft en satans huvudvärk. Men nu bara en dag kvar till HELG.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar