lördag 6 mars 2010

Shopping!

Idag fyller Emmelie 15 år, min tjej har blivit stor. I present av mig och Per fick hon pengar att shoppa för, så imorse åkte vi till Vimmerby. Hon köpte 8 tröjor, två par byxor, ett par skor och en mascara. Vi gick även på fiket och tog en fika. På vägen hem stannade vi i Hultsfred och åt mat på Bambugården. Alltid lika god mat där!!!

Jag köpte dessa tre askar som finns på bild nedanför, två tröjor och en sjal. Sabine var även med och hon köpte en tröja ett par jeanstights och ett par örhängen. Dagen har varit superlyckad och det har varit underbart att få tillbringa tid med bara mina tjejer. William lämnade jag hos Helen imorse och han ska sova över där inatt. Per kommer hem från Budapest imorgon kväll och det ska bli såå skönt eftersom vi alla saknar honom.

Kan bara säga att jag efter denna dag verkligen längtar efter att åka och shoppa, finns massa snygga kläder just nu. Tyvärr så tillät inte min plånbok så mycket shoppande från min sida idag.



2 kommentarer:

  1. Vi blev inte heller rika tyvärr.. Drömmen lever vidare, haha!

    SvaraRadera
  2. Shit också!!!!!!! Jaja nästa vecka så.....

    SvaraRadera