lördag 5 februari 2011

Dag 1 Min första kärlek!

Emil, hette han. Min allra första kärlek. Jag var nio år och han var tio :). Han var en av de populära och jag var en av de mobbade. Kunde nog bara sluta på ett sätt. En dag kom HAN fram till mig tillsammans med sin kompis Lars och frågade.

- Vill du va ihop med mig?
Och jag tittade på honom och tänkte att detta kan inte vara sant. Men jag svarade.
- Ja!!!
Och han sa..
- Men jag vill inte va ihop med dig.
Och sedan skrattade de och gick.

Emil flyttade inte lång efter detta.

2 kommentarer:

  1. Knäppgök!
    Min första, största och enda kärlek är mannen jag är gift med idag:)

    SvaraRadera
  2. Fy vad elakt men barn är elaka det är bara att inse, synd bara att inte alla får känna av det, önskar att de där populära och tuffa fick smaka på sin egen medicin ibland. Men de kanske får ett sämre liv som vaxna...

    SvaraRadera