tisdag 15 februari 2011

Dag 8 Något som får mig att må bra!

På denna fråga skulle man kunna svara, mina barn, att få vara frisk bla bla bla.

Men nu tänker jag vara egoistisk och svara på vad JAG i min egen egoistiska värld mår bra av.

Jag mår bra av att ligga i sängen en hel dag och läsa en bra bok.

Jag mår bra av att åka till en restaurang och äta god mat och efterrätt såklart :)

Jag mår bra av att göra roliga saker med mina vänner.

Jag mår bra av att bara få vara ensam.

Jag tycker det är viktigt att jag bara får vara mig själv ibland. Man har en MASSA roller i livet. Dotter, fru, mamma, vän, arbetskamrat mm mm. Jag tror inte det är många människor som verkligen känner sitt egna innersta jag. Vem är Ulrica???? Det är mitt mål i livet, att finna mig själv!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar