söndag 20 februari 2011

Helgen!

Min helg börjar redan på Torsdagskvällen eftersom jag är ledig fredagar ;). Hyrde mig tre filmer i Torsdags, för 99 kronor och så får man ha dem i tre dygn, vilket är toppen. Så jag kollade på en film varje kväll :).

Vi brukar alltid äta lite gott på fredagen efter att Per kommit hem från innebandyn. I Fredags så blev jag bara såå sugen på chili con carne, så det fick det bli som fredagsmys mat ;).

Igår hade vi sovmorgon som vanligt på helgen, gick inte upp förrän vid tio. Sedan gick jag hem till mamma och tog en kaffe och bakelse och Per och William åkte en sväng till Hagadal. På eftermiddagen så åkte vi ner till Berga till min bror cidde och spelade lite poker. William ville inte följa med hem så han stannade kvar över natten. Hungriga som vi var så köpte vi med oss pizza hem och kollade på Melodifestivalen.

Sovmorgon idag också, tio vaknade vi. Kaffe hos mamma idag igen och sedan kom Willemannen hem. Sabine var med på "Himlafesten" i kyrkan, så hela familjen begav sig dit i eftermiddags. Färgade håret på syrran och sen var det kväller. Förstår inte varför helgerna går så himla snabbt......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar