torsdag 3 februari 2011

Vem är jag???

Jag är en känslomänniska...

Jag kan vara en riktig surkart (ogillar verkligen den sidan)

Älskar verkligen min Iphone :)

Jag gillar inte musik så mycket men ÄLSKAR böcker..

Jag prenummererar på tidningen Nära..

Jag är inte vaccinerad mot svininfluensan...

Jag tror på spöken och andar, tror på ett nytt liv efter detta.

Jag är en riktig fegis när det gäller nya saker och att inte ha kontroll...

Fick mitt första barn när jag var 19 år (Emmelie)

Jag har aldrig opererats...

Panikångest är det värsta jag vet, utstår hellre fysisk smärta.

Jag är rädd för att vara rädd...

2 kommentarer:

  1. Ja men visst är det så. Jag tror att flera skulle behöva gå kurser i mental träning, om självkänsla, målstyrning och så vidare. Ökad självinsikt och livsglädje, att lära sig tänka rätt och göra rätt val. Livet är inte lätt! Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Spännande läsning. Tror jag ska göra något liknande i min blogg. :)

    Sv: Tack för titten hos mig! Kul att kunna inspirera någon. :) Välkommen tillbaka!

    SvaraRadera