torsdag 10 februari 2011

Dag 4 Min bästa vän!

Jag tycker egentligen inte om att jämföra mina kompisar med varandra eftersom jag har många fina kompisar som jag verkligen gillar och litar på.

MEN det finns en vän som ligger mig närmast om hjärtat.

Camilla Karlström, du har kännt mig i nästan hela mitt liv ( kanske inte är så konstigt ;) ). Du finns alltid där och stöttar mig när jag behöver det. Du är den första jag ringer om det hänt något och du är den jag litar mest på. Du är en helt underbart god och fin människa med ett stort hjärta och de som inte lärt känna dig har verkligen gått miste om något i deras liv.

Jag tycker du är en helt underbar mamma, den bästa jag känner. Dina barn kan vara lyckliga som fått dig och Andreas som föräldrar, ni är toppen!!! Jag beundrar dig för din styrka och kämparglöd, du ger inte upp. Jag hoppas du vet hur mycket du betyder för mig och jag är ledsen över att jag inte visar det så ofta. Man ska inte ta sina vänner för givet.

Tack för att du finns!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar